Mar 21, 2013

Κι ομώς είμαι ακόμα εδώ....

      Να μαστε πάλι μαζί. Μετά την κλήρωση του διαγωνισμού μου για την αποκριάτικη περούκα που ανέδειξε νικήτρια την Μαρία Παπαβασιλείου, και κάποιες δικές μου υποχρεώσεις που δεν μου άφηναν και πολύ ελεύθερο χρόνο, κατέληξα να κάνω ένα format και επανεγκατάσταση στα windows στον υπολογιστή. Η χαρά των προβλημάτων. Αφού ο σκληρός δίσκος, τα cd των windows, τα καλώδια, η κάρτα γραφικών και ότι άλλο μπορούσε να πάει στραβά πήγε (α ρε Merfy τα έλεγες εσύ If anything can go wrong, it will), κατέληξα μετά από μία βδομάδα με προβλήματα και πάνω από 10 format να μπορώ να έχω ξανά έναν υπολογιστή που να λειτουργεί. ΟΛΕΕΕΕ. Ελπίζω να μην σας έλειψα πολύ. Σηκώνω μανικάκια διότι άφησα αρκετά post να περιμένουν τα κέφια του υπολογιστή μου. Αναμείνατε λοιπόν στις οθόνες σας!!!!

No comments:

Post a Comment

/body