May 5, 2013

Φακοί επαφής

   Καλημέρα. Καλησπέρα. Σήμερα γράφω για λίγη γκρίνια όσον αφορά τους φακούς επαφής. 
    Από μικρή τα ματάκια μου αποφάσισαν να μου κάνουν μποϋκοτάζ στην καλή όραση και να μου προσφέρουν το δώρο της μεγάλης μυωπίας. Οπότε ας είναι καλά η φιλαρέσκεια αλλά και κάποιες φορές η καλύτερη όραση, από τα 17 μου, πέρα από τα γυαλάκια που χρησιμοποιώ εντός του σπιτιού αλλά και εκτός, συχνά όταν βγω θα βάλω φακούς επαφής. Πέρα από τις συμβουλές που κάποια στιγμή θα σας γράψω για τους φακούς, είπαμε σήμερα έχω έρθει για γκρινίτσα. 
   Φακός επαφής για όσες δεν έχει τύχει να δούνε είναι σαν μια "φουσκίτσα" κομμένη στην μέση. Η σαν ένα μπολ φαγητού. (φοβερές περιγραφές?) 
   Οι φακοί επαφής ας πούμε ότι ορίζονται από 4 ας πούμε βασικά νούμερα. 
   Η διάρκεια ζωής τους. 1 μέρα, 1 μήνας, ετήσιοι κτλ. 
    Το άλλο είναι ο βαθμός. Η διόρθωση που προσφέρουν σε θέμα βαθμών μυωπίας, αστιγματισμού κτλ. 
   Το τρίτο είναι το "μέγεθος". Πόσο μεγάλη ήταν η "φουσκίτσα" προτού "κοπεί". Πόσο μεγάλη διάμετρο είχε. Το πιο συνηθισμένο μέγεθος- διάμετρος είναι 14.2 και σε πολλούς ανθρώπους σημαίνει ότι καλύπτει την ίριδα (το χρωματιστό μέρος του ματιού) και περισσεύει ελάχιστα. (μάλλον ανταποκρίνεται σε χιλιοστά) 
   Το τέταρτο είναι η καμπυλότητα. Αυτό έχει να κάνει με το πόσο "flat" είναι ο φακός. Πόσο βαθύ ή ρηχό είναι το μπολ που λέγαμε. Το σύνηθες είναι 8.6. (δεν ξέρω πως μετριέται ομολογώ).
   Και εδώ έρχεται η μουρμούρα. Σε πολλά άτομα η καμπυλότητα είναι μεγαλύτερη. Για παράδειγμα εγώ έχω 8.9 σχεδόν 9. Αν βάλω τον 8.7 μου είναι "στενός". Ενοχλεί. Όμως οι εταιρίες για κάποιο λόγο δεν παράγουν όλες σε αυτή την καμπυλότητα. Το θέμα είναι ότι πολλοί χρήστες φακών δε ξέρουν τι καμπυλότητα έχουν και δεν το ψάχνουν. Ο σωστός οφθαλμίατρος και οπτικός πρέπει να το κοιτάξουν και ο καταναλωτής να θυμάται όπως θυμάται τους βαθμούς τους όταν ζητάει να αγοράσει φακούς. 
   Γιατί καλές μου εταιρίες? 
   Το τελευταίο διάστημα αγόραζω φακούς από ένα κατάστημα στην Θεσσαλονίκη και μου τους έστελναν με ταχυδρομείο στους βαθμούς μου και στην καμπυλότητά μου. Αρκετά οικονομικοί και συχνά είχε εκπτώσεις ή πχ δώρο το υγρό φακών κτλ. Σωστή ολοκληρωμένη πώληση και σκεπτόμενοι τον πελάτη. Το κατάστημα είναι το interoptic stores
     Κάποια στιγμή η εταιρία των φακών που έπαιρνα κατήργησε και αυτή το 8.9. Αυτό έπεσε πάνω σε παραγγελία μου. αμέσως οι άνθρωποι του καταστήματος επικοινώνησαν και καταλήξαμε να δοκιμάσω δωρεάν ένα ζευγάρι από την τελευταία εναπομείναντα εταιρία στη καμπυλότητα 9. Τα παιδία ήταν πολύ εξυπηρετικά πάντα με υπομονή και κατανόηση. 

     Τις παραγγελίες μου τις παραλάμβανα άμεσα, με καλές τιμές Τα όποια δώρα ανά περιόδους και γενικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από το κατάστημα. Πέρα από αυτά που αναφέρω είναι και κάτι ακόμη και βασικό. ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ να με πείσουν ότι και με διαφορετική καμπυλότητα θα είμαι οκ. 
    Μου έχει τύχει σε οπτικό που προκειμένου να μην χάσει τη πώληση, έχει προσπαθήσει να με πείσει ότι όλα τα ίδια είναι και είμαι υπερβολική στο όταν λέω ότι νιώθω να με ενοχλεί ο φακός και είναι ιδέα μου.
   Τα παιδία στο interoptic stores όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα, επικοινώνησαν μαζί μου έχοντας να μου προτείνουν λύση, ζητώντας και συγγνώμη για κάτι που δεν ήταν δική τους ευθύνη. Έτσι κρατάς τον πελάτη ικανοποιημένο και δικό σου..... (ακούτε κυρίες εταιρίες φακών επαφής που δεν μας σκέπτεστε????) 

Αυτά τα ολίγα περί γκρίνιας. 

Καλή συνέχεια 

3 comments:

  1. επειδή και γω χρησιμοποιώ χρόνια φακούς,πραγματικά αν σε ενοχλούν φακοί είναι πολύ σπαστικόοοοο!!!ανυπομονείς να πας σπίτι να τους βγάλεις!ευτυχώς που υπάρχουν και επαγγελματίες όπως στα interoptic!

    ReplyDelete
  2. Καλησπερα! Φοράω φακούς επαφής απο τα 18 μου και ειμαι αισίως 40......σνιφ .... λοιπόν κανένας δεν μου είχε μιλήσει για την καμπυλότητα πριν διαβάσω την πολύ κατατοπιστική ανάρτηση σου!! Τώρα καταλαβαίνω γιατί πολλές φορές οι φακοί μ ενοχλούν κ ενώ ειναι καινούριοι , αισθάνομαι μια ενόχληση, σαν να με στενεύει ή σαν να περισσεύει! σ ευχαριστώ πολύ για το αρθρο αυτο!

    ReplyDelete
  3. μαλιστα αν και φωραω 10 χρονια φακους δεν το ειχα ψαξει ομολογο τοσο το θεμα, πολυ καλο ποστ και χρισημο.μου εχει τυχει και μενα καπιες φορες να με κοβουν και ειναι πραγματικα σπαστικο...
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ReplyDelete
/body