Apr 28, 2013

Σπιτική μάσκα για ξηρά μαλλιά

Μαλλιοιστορίες και πάλι. 
  Σας έχω υποσχεθεί φυσικές μάσκες που χρησιμοποιώ πριν το λούσιμο. Από αυτές που φτιάχνω στην κουζίνα. Τα μαλλιά μου είναι ξηρά και επειδή αυτή την εβδομάδα πέρασα και ένα χέρι χρώμα στο μαλλί (χι χι) είπα να κάνω την full extra μασκούλα και γενική περιποίηση να μην έχω τις τριχούλες μου να μου γκρινιάζουν ότι τις κακομεταχειρίζομαι μόνο αλλά να λάμπουν ευτυχισμένες και να μακραίνουν συνεχώς υγιείς. 
  Στην κουζίνα λοιπόν. 
  Ψυγείο. Ένα αυγό. Το αφήνω και κανένα μισάωρο, και παραπάνω, εκτός ψυγείου να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου. 
   Φρουτοθήκη. Ένα μικρό ώριμο αβοκάντο. Μια μικρή ώριμη μπανάνα (αν έχετε και καμία μαυρισμένη που δεν σας αρέσει να την φάτε χρησιμοποιήστε την. 
     Ντουλάπι. Μέλι. Και λίγο πιο πέρα το μπλέντερ. 
    Τώρα στα έξτρα. Εφόσον έχω δαφνέλαιο και καστορέλαιο έβαλα από μιάμιση κουταλιά της σούπας από το καθένα. Έβαλα και μισή κουταλιά λάδι αβοκάντου, και άλλη τόση αμυγδαλέλαιο. Βάσεις ελαίων εννοώ. Όταν δεν έχω βάσεις βάζω ελαιόλαδο. 
    Καθαρίζω το αβοκάντο και αφαιρώ το κουκούτσι του. Την πρώτη φορά έκανα το λάθος να μην το καθαρίσω υπερβάλλοντας στην επιθυμία μου να πάρω το μάξιμουμ της δύναμής του. Έλα όμως που στο μίξερ ο φλοιός του δεν διασπάστηκε αλλά έγινε μικρά κομματάκια που τα αφαιρούσα δύο μέρες μετά από τα μαλλιά μου!!! Άρα το καθαρίζουμε να μην έχουμε τέτοια προβλήματα. Το ρίχνω στο μπλέντερ- food processor- μουλτι. Καθαρίζω την μπανάνα, μέσα και αυτή όπως και το αβγουλάκι να μην παραπονείται. Μια κουταλιά της σούπας μέλι μαξ (αλλιώς θα «κοκαλώσουν» αρκετά τα μαλλιά σας) 
    Αρχίζω να χτυπάω-αναμιγνύω τα υλικά. Το μέλι θα καθίσει στον πάτο της συσκευής οπότε ανδέυστε καλά. Έτσι επίσης τα φρούτα θα λιώσουν καλά και θα έχετε ένα ομοιογενές μείγμα. 
Εμένα όλα αυτά τα υλικά μου έβγαλαν περίπου 450 γρμ μάσκας. Στο δικό μου μήκος είναι περίπου όσο χρειάζεται για να μουσκέψω όλο τον όγκο τους. Αν έχετε πιο κοντά μαλλιά θα περισσέψει. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε την μισή από μεγάλη μπανάνα ή αντίστοιχα ενός μεγάλου αβοκάντο. 
          Περνάω το μίγμα στα μαλλιά μέχρι να τα μουσκέψει όλα. Από ρίζα μέχρι άκρες. Τους κάνω λίγο μασάζ στις ρίζες, τα μαζεύω κότσο και έτοιμη. 
   Συνήθως αυτή την μάσκα την κάνω βραδάκι, τυλίγω τα μαλλιά με μεμβράνη ή σκουφάκι μπάνιου και ξαπλώνω. 
   Το πρωί θα λούσω τα μαλλιά 2 χέρια με κάποιο σαμπουάν και άφθονο νερό. Υπόψιν ότι μπορεί τα μαλλιά να είναι λίγο κοκαλωμένα από το μέλι και το αυγό. Ρίξτε νεράκι και σιγά-σιγά θα μαλακώσουν για να τα λούσετε. Παρόλο που με όλα τα υπόλοιπα συστατικά χάνεται η μυρωδιά του αυγού, αν τυχόν μυρίζει έντονα θα ρίξω σε ένα ποτήρι νερό περίπου ένα ποτήρι του καφέ ξύδι και θα βρέξω τα μαλλιά στο ενδιάμεσο τον λουσιμάτων. Conditioner έπειτα, και φυσικό στέγνωμα. 

Αναμένω τις εντυπώσεις σας αν την χρησιμοποιήσετε ή τις προτάσεις σας για αντίστοιχες μάσκες 

No comments:

Post a Comment

/body