Jan 31, 2013

Clinique 3 step

Άλλες λένε ότι είναι ότι καλύτερο άλλες ότι είναι αδιάφορο. Ανήκω στην δεύτερη κατηγορία απόψεων.
 Σημείωση. Έχω μέτρια προς λιπαρή ίσως μύτη, μέτωπο που είναι αναλόγως τα κέφια του όπως και το πιγούνι, και ξηρά μάγουλα. Ακμή έκανα πρώτη φορά σε πολύ μέτρια μορφή στα 29. Σπυράκια κάπου 1 στο δίμηνο. Σε συζήτηση μου με την κοπέλα της clinique μου πρότεινε ανεπιφύλακτα να αγοράσω το σετ που είναι για λιπαρές επιδερμίδες ενώ εγώ ζητούσα κάτι για ενυδάτωση ώστε να συνεχίσω να έχω όποια φρεσκάδα γίνεται (ρώτησα και δεύτερη κοπέλα της εταιρίας και μου είπε να επιλέξω επίσης για λιπαρά δέρματα).
Αγόρασα το travel size αρχές Οκτώβρη. Κατόπιν χρήσης 3 εβδομάδων που το χρησιμοποιούσα όπως μου πρότειναν 2 φορές την μέρα έχω να πω τα εξής.
Το σαπούνι. Μου άρεσε μπορώ να πω ένιωθα ότι καθάριζε και κάποια υπολείμματα μακιγιάζ που είχαν ίσως ξεφύγει από το γαλάκτωμα. Αδιάφορη μυρωδιά, καλός αφρός, ξεπλένεται εύκολα.
Η lotion. Not a like. Not at all. Μυρίζει αλκοόλη, κοινώς οινόπνευμα, ένιωθα ότι ξηραίνει υπερβολικά το δέρμα. Και όσο σκεπτόμουν ότι απευθύνεται σε λιπαρά δέρματα τόσο είχα ενδοιασμούς να το χρησιμοποιήσω στα μάγουλα. Να σημειώσω ότι οι κοπέλες μου είχαν πει ένα πέρασμα από κάθε σημείο του προσώπου. Δεν θέλουμε να «γδάρουμε» την επιδερμίδα. ?!!?!?!? τελικό συμπέρασμα και ένιωθα να με τραβάει μετά το πρόσωπό μου και να αγχώνομαι για την ξηρότητα να μην οδηγήσει σε λεπτές ρυτιδούλες.
Το gel- ενυδατική. Δροσερή. Ανάλαφρη αλλά μετά την lotion χανόταν σε χρόνο μηδέν. Μόνη της είναι καλύτερη αλλά και πάλι δεν με καλύπτει όπως θα ήθελα σαν ενυδατική.
Σημείωση ότι μετά έβαζα (πάλι ακολουθώντας συμβουλές clinique) ορό, ενυδατική, και κρέμα ματιών. Σύνολο 5 προϊόντα μέσα σε 10 λεπτά περνούσαν από τα μαγουλάκια μου (και ακόμη δεν είχα μακιγιαριστεί). Πολλά δεν είναι?
Κατέληξα να χρησιμοποιώ το σαπούνι από το 3 step 1 φορά την ημέρα (είμαι λίγο αμελής με τον καθαρισμό ειδικά αν έχω μείνει όλη μέρα σπίτι και δεν έχω μακιγιαριστεί) συνδυαστικά με ορό και ενυδατική κρέμα. Κάποιες φορές βάζω το gel πριν την κρέμα χωρίς τον ορό. Και η lotion περιμένει να έχω κάποια έξαρση λιπαρότητας για να χρησιμοποιηθεί προτού λήξει.
Εσεις την έχετε δοκιμάσει? Πώς σας φάνηκε?
Kat 

No comments:

Post a Comment

/body