Feb 24, 2013

Αποκριάτικες αδυναμίες

      Μια και έχει ανοίξει το τριώδιο και τα πάρτυ δίνουν και παίρνουν λέω να σας πω για την περσινή μου αμφίεση. Γενικά μου αρέσει τις αποκριές να ντυθώ κάτι εποχής κτλ μάλλον απωθημένο από τα παραμύθια και τους πρίγκιπες και ιππότες. Τι να πει κανείς… 
    Αφού ήμουν τυχερή και κέρδισα σε διαγωνισμό την ενοικίαση της στολής από ένα βεστιάριο  και φυσικά διάλεξα αφού μπορούσα την αδυναμία μου σε στολή, χρειαζόμουν μια περούκα. Και μια και το φόρεμα που διάλεξα, ήταν υπερπαραγωγή χρειαζόμουν κάτι αντίστοιχο..... 
    Πήγα σε δυο τρία μαγαζιά και έβρισκα κυρίως κινέζικες-ασιατικές κτλ περούκες που δεν με ενθουσίαζαν, λέω ας κοιτάξω μήπως υπάρχει κάτι ελληνικό η έστω ευρωπαϊκό. Ψάχνω ψάχνω και βρίσκω την alegro, ελληνική εταιρία παρακαλώ, που κατασκευάζει στην Ελλάδα τις περούκες. Αφού κοίταξα καλά το site και δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω, πηγαίνω στο κατάστημα τους εξηγώ τι θέλω μου προτείνουν την βαρόνη (μπορεί να λέγεται και κοντέσα…) Τιμή κάπου στα 30 ευρώ αν θυμάμαι σωστά.
     Την είδα ξετρελάθηκα αλλά λέω θα είναι βαριά, θα ζεσταθώ, θα με πιάσει αλλεργία με τόση συνθετική τρίχα, δεν θα χωράει το μαλλί μου (είναι και μακρύ), θα κουνιέται και θα γκρεμιστεί  και άλλα πολλά που ήμουν διατεθειμένη βέβαια να υποστώ για χάρη της αμφίεσης. 
    E τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε. Μάζεψα τα μαλλιά μου με ένα λαστιχάκι και φόρεσα την περούκα. Πανάλαφρη παρά τον όγκο της και την πυκνότητα της τρίχας.... Στάθηκε άνετα στο κεφάλι χωρίς να επηρεάζεται από τον όγκο των δικών μου μαλλιών. Στο ύψος της κυριολεκτικά. 
   Την επόμενη μέρα έβαλα την στολή, βάφτηκα και με λευκή πούδρα κτλ να πιάσω το πνεύμα της εποχής, φόρεσα την περούκα και βρήκα στους δρόμους για μια βόλτα για καφέ πριν το πάρτυ που είχα να πάω (ναι μπορείτε να με πείτε και ψώνιο, αλλά με τέτοιο σύνολο με έπιασε το επιδεικτικό μου. Εσάς δεν θα σας έπιανε?) 
     Την φόρεσα κάτι ώρες στο καφέ και το παρτυ, με διάλειμμα όταν μπήκα στο αμάξι στο πήγαινε-έλα (δεν χώραγα και δεν έβλεπε και το αγόρι μου) Μπορώ να πω ότι δεν ζεστάθηκα καθόλου και παρά τον χορό έμεινε ακλόνητη και στο ύψος της!!! Και κανένας συνήθης ερεθισμός εκεί που πιάνει το "σκουφάκι" της. Pas mal 
   Για φέτος ακόμη δεν κατέληξα τι θα ντυθώ. Λέτε να την τροποποιήσω κάπως? Εσάς τι σας αρέσει να ντύνεστε? 
Kat 

No comments:

Post a Comment

/body