Feb 25, 2013

Demake up Garnier

Demake up λοιπόν. 
    Έχω δοκιμάσει διάφορα αλλά γενικά είτε τα νιώθω να τραβάει η επιδερμίδα μετά είτε να μην κάνουν πολύ καλή δουλειά ειδικά σε αδιάβροχο μακιγιάζ είτε το πιο βασικό, να νιώθω ότι με τσούζουν στα μάτια. Κάποια στιγμή δοκίμασα από το Garnier Εssentials. Έχει απόσταγμα σταφυλιού και είναι και για το πρόσωπο και για τα μάτια ενώ ενυδατώνει και εξισορροπεί την επιδερμίδα. (Αυτά γράφει η ετικέτα στην μπροστινή όψη του μπουκαλιού.)
   Σύμφωνα με ότι διάβασα η επιδερμίδα αντιδρά πολύ θετικά στα ευεργετικά συστατικά του σταφυλιού, όπως τα μεταλλικά άλατα και τα ιχνοστοιχεία, τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση του δέρματος.
    Προτείνεται από την συσκευασία να τοποθετηθεί με βαμβάκι στο πρόσωπο, εγώ συνήθως το απλώνω με τα δάχτυλα (στις βλεφαρίδες βάζω λίγο παραπάνω για να μαλακώσουν) και το καθαρίζω με το βαμβάκι. Έπειτα ξεπλένω το πρόσωπο μου με νεράκι και συχνά σαπούνι. (περί σαπουνιών σε επόμενο ποστ)  
Άποψη λοιπόν. 
       Υφή. Γαλάκτωμα λευκό, όχι ιδιαίτερα παχύρρευστο και φυσικά λειτουργεί και για την μάσκαρα (ενώ όπως θα δείτε και σε άλλο ποστ χρησιμοποιώ κάποιες φορές «έλαια» για να ξεβαφτώ δεν μπορώ να πω ότι συμπαθώ τα λιπαρά demake up.) 
     Αποτελεσματικότητα. Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Ακόμη και οι πολλαπλές στρώσεις αδιάβροχης μάσκαρας με λίγο ταμπονάρισμα μαλακώνουν αρκετά και καθαρίζουν χωρίς τρίψιμο. 
     Αίσθηση στα μάτια. Σαν να μην έχει πάει κάτι. Φοράω και φακούς επαφής (φυσικά τους αφαιρώ για να ξεβαφτώ) και ποτέ δεν έχω νιώσει ποτέ ενόχληση. 
       Αίσθηση κατόπιν. Καθόλου τράβηγμα. Σημείωση. Έχω ξηρή επιδερμίδα κατά κύριο λόγο και την πρώτη φορά που το δοκίμασα από φίλη δοκίμασα το πράσινο μπουκάλι που είναι για κανονική και μικτή επιδερμίδα. Δεν ένιωσα κανένα τράβηγμα. 
   Τιμή. Αξιοπρεπής. Αν δεν κάνω λάθος 5 ευρώ μαξ στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα καλλυντικών. 
       Ομολογώ ότι από συνήθεια κάθε φορά το αγόρασα ξανά και ξανά το ίδιο επειδή ακριβώς έμεινα τόσο ικανοποιημένη. Κάποια στιγμή πρέπει να αγοράσω και το ροζ. Εκείνο έχει εκχύλισμα τριαντάφυλλου και απευθύνεται σε ξηρές επιδερμίδες. Όταν τελειώσω το μπουκάλι θα θυμηθώ να το αγοράσω και θα σας πω πως μου φάνηκε.
Εσείς ποιό προϊόν επιλέγετε συνήθως?
Kat 

2 comments:

  1. Έχω κι εγώ πρόβλημα με το αδιάβροχο μακιγιάζ που δεν αφαιρείται με τίποτα!!!Σίγουρα τώρα που διάβασα για το συγκεκριμένο προϊόν θα το δοκιμάσω,αφού είναι και μέσα στις οικονομικές μου δυνατότητες. Ευχαριστώ πολύ,νομίζω πως με έσωσες από πολλά έξοδα και χάσιμο χρόνου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δοκίμασε και τα έλαια http://isawyousee.blogspot.gr/2013/02/demake-up.html

      Delete
/body